Ubieranki

Ojamajo doremi

Ojamajo doremi

ubierz czarodziejkę z Ojamajo
Bal

Bal

Ubierz uœmiechniętą szatynkę na bal. Ciekawa ubieranka i wiele pięknych, kolorow [...]

Ubieramy ładną nastolatkę i wybieramy dla niej ciuchy, które pozwolą jej poczuć [...]
Princes Abella

Princes Abella

Tym razem ubieramy księżniczkę. Do wyboru mamy stroje z wieków od 12 do 20.Polec [...]
Ubierz Kasi

Ubierz Kasi

Ubierasz œliczną Kasię na randkę
Super ubieranka

Super ubieranka

Fajna ubieranka. Laska idzie na pierwszą randke i niewie w co sie ubrac! POMÓ¯ J [...]
Zwierzo

Zwierzo

Ubierasz różne zwierzołaki. Możesz wybrać tło i dziewczyny, lub chłopaków Super [...]
Kolorowa ubieranka

Kolorowa ubieranka

Ubierz Jolke
Fashion Angel Dress Up

Fashion Angel Dress Up

Pomóż Natalii wybrać strój na anielskie party. Uwaga: musi pasować do skrzydeł! [...]
M

M

Ubierz mlodą parę czyli Amusie i Spykiego
Vanessa

Vanessa

Vanessa wychodzi na wybieg,pomóż jej dopasować ubrania
Elle Girl

Elle Girl

Ubierz dziewczynę najlepiej jak potrafisz
Piesek

Piesek

Ubieramy pieska w œliczne ciuszki i zmieniamy mu kolor ogona. :p
H2O

H2O

Ubierz Marię-wodną wróżkę.
Ubierz na Lodzie

Ubierz na Lodzie

Ubierz dziewczynę na Lodzie
Na lato

Na lato

po prostu ubieranka na lato
Troch

Troch

wiezienie…wszystko czarne ciemne troche emo…UWAGA nie dla słotkich d [...]
Coffee girl dress up

Coffee girl dress up

Ubieramy dziewczynę, która idzie… na kawkę;]
Summer dress up

Summer dress up

Ubierz Sarę w upalny dzieñ
Modna dziewczyna

Modna dziewczyna

Ubieramy Codi w modne ubrania. Musimy wykorzystać całą dostępną kolekcję ubrañ, [...]
My dream girl

My dream girl

Ubierz Anię na zakupy.
Ubierz i stw

Ubierz i stw

ubierz halle berry … ;>
Ojamajo doremi

Ojamajo doremi

ubierz dziewczynkę z Ojamajo doremi
Tsukasa Hiiragi

Tsukasa Hiiragi

ubierz licealistkę z „lucky star”
Elegancka Codi

Elegancka Codi

Tym razem ubieramy Codi w dosyć eleganckie ciuchy, następnie robimy makijaż i sp [...]
Ubierz Jenny

Ubierz Jenny

Ubierz Jenny w ekstra ciuchy.Wybiera się na impreze do koleżanki.Musi wyglądać s [...]
Dress up the Bunny Girl

Dress up the Bunny Girl

Ubieramy dziewczynę króliczkę aby wyglądała na swoja randke jak najlepiej. xD [...]
Pudelek

Pudelek

Ubierz pudelka.
Wojownicza Ksi

Wojownicza Ksi

Księżniczka wojowniczka istnieje nie tylko w bajkach.Także w ubierankach-a to ko [...]
Ubieranka Anime

Ubieranka Anime

Ubierasz dziewczynę z Anime-ja ja przebrałam za Kagome,a ty?
Na impr

Na impr

Młoda dziewczyna wybiera się na imprezę połączoną z dyskoteką. Musi na niej dobr [...]
Dziewczynka ze

Dziewczynka ze

Ubieramy piękną dziewczynkę, której oczy są pełne blasku. Musimy dobrać ubrania, [...]
Na spotkanko

Na spotkanko

Nastolatka wybiera się na spotkanie z kuzynem którego ine widziała od lat. Musi [...]
Zimowa ubieranka

Zimowa ubieranka

Zbliża się zima, więc nastolatka nie wie, co na siebie założyć. Sądzi, że w każd [...]
Ksi

Ksi

Ubieramy księżną na bal. Polecam:p
Modelka

Modelka

Dziewczyna przygotowuje się do występu w roli modelki. Musimy dobrać odpowiednie [...]
Na luzie

Na luzie

Dziewczyna chce sie ubrać luŸno, ale zarazem pamięta o tym, że musi ładnie wyglą [...]
Sza

Sza

Dziewczyna ma naprawdę dożo ciuchów-jak na typową nastolatkę przystało. Ma dylem [...]
Ubierz

Ubierz

Mamy do wyboru fajowe ciuszki i szałowa kowbojkę. xD
Ubieranka

Ubieranka

Wybieramy najlepsze ubrania dla nastoletniej dziewczyny. Musimy sprawić, by dzię [...]
Sporty zimowe

Sporty zimowe

Ubierz się fajnie na jazdę na nartach bądŸ na desce snowboardowej.
Makeover Designer

Makeover Designer

Wybierz twarz, zaprojektuj ciuchy i ubierz swoich modeli: dziewczynę, chłopaka l [...]
Ubierz Jasia Fasol

Ubierz Jasia Fasol

Ubieramy Jasia Fasolę.
Dance dress up

Dance dress up

Ubierasz dziewczyne na impreze Musisz wybrac wygodne ciuszki by dobrze sie bawił [...]
Ubierz Sue 2

Ubierz Sue 2

W tej grze tylko ubieramy Sue.
Magic girl

Magic girl

fajna gierka tylko ciuszków mało ale damy sobie rade
Dress Up Elyon

Dress Up Elyon

Ubierz Elyon (co się przefarbowała) I bajeczne Ciuszki
Cuties Dress up

Cuties Dress up

Cutie potrzebuje pomocy w dobraniu ubrañ,fryzury itp.
Ma

Ma

Ta dziewczynka choć ma dopiero 6 lat, też chce wyglądać modnie i elegancko. Pomó [...]
Girl Dress up 48

Girl Dress up 48

Co tu gadać? … ENJOY XD


U nas znajdziesz codziennie nowe gry online. Na stronie MojeGry.pl znajdziesz ponad 24 000 gier online. Zagraj w nowe darmowe gry online. Nasza kolekcja gier online jest rozwijana od 10 lat.